Salesforce Aandeel

Last Updated on 25 januari 2021 by Jeroen

Heeft Salesforce je interesse gewekt en zit je eraan te denken om misschien Salesforce aandelen te kopen? Dan zit je hier goed. Op deze pagina vindt je meer informatie over Salesforce aandelen. Het is belangrijk voor je wilt investeren in Salesforce goed alle informatie op een rij te zetten en te kijken waar je deze aandelen het beste kan kopen tegen de laagste kosten.

 

Salesforce aandelen kopen | Waar kan ik beleggen in Salesforce?

Er zijn veel brokers waar je Salesforce aandelen kan kopen, maar wat zijn de beste? In het overzicht hieronder vindt je een vergelijking van de beste Nederlandse en internationale brokers, waar je aandelen kan kopen tegen de laagste kosten. Wij raden DEGIRO en eToro aan, vanwege de laagste kosten om een transactie te maken en geen kosten om een account te hebben. DEGIRO is een Nederlandse broker en eToro is de grootste online broker waar je zowel aandelen, crypto als andere beleggingsinstrumenten kan kopen.

AanbiederVoordelen Rating Kosten per maandMeer informatie
 /></a><br />
<p class=DEGIRO

Zelf beleggen tegen lage tarieven

Rating

9.5

Kosten per maand

Gratis

BekijkDEGIRO
 /></a><br />
<p class=
Etoro

Eenvoudig beleggen

Rating

9,1

Kosten per maand

Gratis

BekijkeToro
 /></a><br />
<p class=
Binck

Gratis € 200,- transactietegoed

Rating

8,9

Kosten per maand

€40 per jaar

BekijkBinck
 /></a><br />
<p class=
Bux Zero

Beleggen via een app

Rating

8,5

Kosten per maand

Gratis

BekijkBux zero
 /></a><br />
<p class=Plus500

Platform voor hefboomeffecten

Rating

8,1

Kosten per maand

Gratis

BekijkPlus500

Als je wilt beleggen in Salesforce, dan kunnen wij bovenstaande brokers in ieder geval aanraden vanwege de goede service, lage kosten, gebruikersgemak en het aantal aandelen dat hier te koop zijn. Salesforce aandeel kopen kan in ieder geval erg gemakkelijk bij deze partijen!

Over Salesforce

Salesforce, opgericht in 1999, is een online softwareplatform dat tools ontwikkelt en levert voor Customer Relationship Management. Hieronder vallen producten als Sales Cloud, Marketing Cloud, Service Cloud, Community Cloud, App Cloud, IoT Cloud en Wave Analytics.

Het internationale ecosysteem voor ondernemingen heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco, de VS en kantoren over de hele wereld, waaronder; meerdere Amerikaanse staten, Canada, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied, Europa, het Midden-Oosten, Afrika, en Azië-Pacific. Met een klantenbestand van 150.000 bedrijven wereldwijd, faciliteert Salesforce betrokkenheid bij en analyse van klanten. Hun belangrijkste producten richten zich elk op een ander gebied van het bedrijfsproces.

Sales Cloud is ’s werelds nummer 1 platform voor CRM. Salesforce gaat er prat op dat het “klanten kan vinden, sneller deals kan sluiten en accounts kan laten groeien”, wat de weg vrijmaakt voor een soepele bedrijfsvoering voor zijn gebruikers. Het onderdeel Marketing Cloud wil gebruikers helpen persoonlijke relaties op te bouwen met hun klanten. Door samen te werken met Google stelt Marketing Cloud gebruikers in staat om klantgericht te werken, hun B2C- en B2B-marketingcampagnes te beheren en AI te gebruiken om slimmer te marketen.

Hun Service-platform helpt bedrijven om “slimmere, meer gepersonaliseerde ondersteuning te leveren” om gestroomlijnde klantenservices te bieden. Terwijl hun Quip-onderdeel teams in staat stelt samen te werken door werk allemaal op één platform te beheren. Commerce streeft naar het leveren van een probleemloze winkelervaring, terwijl Communities zich richt op het bouwen van intelligente en branded communities en portals voor klanten, partners en werkgevers.

De laatste sector, Platform, is een enterprise cloud systeem, waarmee gebruikers apps kunnen bouwen, verbinden en integreren. Het 2017 Q2 rapport liet zien dat Salesforce als bedrijf blijft groeien. In totaal werd de Q2 totale omzet gerapporteerd als $ 2,56 miljard, wat een jaar-op-jaar stijging is van 26%. Bovendien pochte het Q2 2017-rapport dat het bedrijf de mijlpaal van $ 10 miljard omzetrun rate doorbrak, wat een van de grootste successen van het bedrijf tot nu toe markeert.

Salesforce legt een enorme focus op Corporate Social Responsibility (CSR). Chief Philanthropy Officer, Suzanne DiBianca stelt: “Bedrijven kunnen krachtige platforms voor verandering zijn.” Hun belangrijkste focus is het milieu, dat wordt gerealiseerd in de operationele structuur van het bedrijf door middel van 4 belangrijke aandachtsgebieden, visie, schone cloud, operaties en mensen, met als doel het creëren van een “duurzame toekomst voor iedereen.” Salesforce.com is genoteerd aan de NYSE en is opgenomen in het S&P 500-onderdeel.

Salesforce koers verwachting | Wat zijn de verwachtingen voor 2021?

Het is belangrijk om te weten hoe de toekomst van Salesforce er voor staat. Dit heeft namelijk invloed op de koersverwachting en waar de prijs naartoe zou kunnen gaan. Het geeft natuurlijk antwoord op de vraag of je Salesforce wellicht zou moeten kopen, of niet.

Salesforce is een naam die veel beleggers kennen, maar weinigen begrijpen volledig wat het doet. Voordat we ingaan op de vraag of Salesforce een koop of verkoop is, is het belangrijk om te begrijpen hoe het bedrijf werkt.

Salesforce is een cloud computing service as a software (SaaS) bedrijf dat zich richt op customer relationship management (CRM) systemen en platforms. Bedrijven zijn zich de afgelopen jaren gaan realiseren dat ze alles wat te maken heeft met de communicatie met klanten, potentiële klanten, partners en andere belanghebbenden beter moeten kunnen beheren en analyseren.

De geschiedenis van Salesforce gaat terug tot eind jaren negentig, toen het werd opgericht door Marc Benioff, die in 2021 nog steeds CEO is. Hij wordt gecrediteerd als een van de oorspronkelijke pioniers van de cloudrevolutie die bedrijven en individuen in staat stelt om toegang te krijgen tot hun gegevens waar ze ook zijn en hoe ze ook willen.

Salesforce werd begin 2004 een beursgenoteerd bedrijf en maakte in zijn prospectus aan investeerders bekend dat het in de eerste negen maanden van 2003 66 miljoen dollar aan inkomsten genereerde. Ter vergelijking: Salesforce genereert vandaag enkele miljarden dollars aan inkomsten per kwartaal.

Verstandige beleggers die de toekomst van de technologie en de opkomende “cloud boom” onderkenden, voorspelden een veel hoger CRM-aandeel. Ze kregen gelijk, want de aandelen van Salesforce schoten omhoog van een voor de splitsing gecorrigeerde startprijs van minder dan $4 naar een recordhoogte van $284,50 in 2020.

Een blik op Salesforce’s meest recente winstrapport en een briljante overname maken duidelijk dat de voorspellingen voor de CRM-aandelen omhoog kunnen.

Bij een bedrijf is het altijd belangrijk om te kijken naar de waarde. Welke onderliggende waarde heeft een bedrijf, wat maakt het uniek, hoe groot is de afzetmarkt, hoe gaat de markt er de komende jaren uitzien voor dit bedrijf, welke rol speelt het bedrijf hierin en hoe zal het bedrijf hierop anticiperen. Wanneer je deze vragen kan beantwoorden, heb je eigenlijk een Salesforce advies en weet je of wat de beurskoers van Salesforce zou kunnen doen.

Salesforce koers

De huidige koers van Salesforce is een leuk gegeven, maar is het belangrijk om te weten waar het naartoe gaat. Het is altijd de vraag waar is de verwachting van Salesforce in 2021, 2022, 2025 en verder. Echte investeerders beleggen voor de lange termijn. Maar als je op de korte termijn wilt handelen, dan is het voornamelijk belangrijk te kijken wat er dit jaar staat te gebeuren voor het bedrijf.